Man behöver väl inte bara skriva om hudvård va?! ;)

Idag vill jag bara sprida vidare en supergod och enkel lunch eller mellistips – Kesoplättar

Ett recept känt i LCHF-världen och jag har hittat det just där. Så idag mixade jag ihop

2 ägg
250g KESO ( i mitt fall laktosfri)
1 msk fiberhusk
lite salt
Mixade allt med mixerstaven till en rätt tjock smet. Smeten fick vila i några minuter och så fram med ”plätt laggen”. Jag stekte i EKO kokosfett (som ni finner i butiken ) på lagom värme. Till detta åt jag kesella och hallon. Jag säger bara MUMS!


Lätt som en plätt (haha :))

Önskar er alla en fröjdefull dag!

Kommentera

